Narodowy Fundusz Zdrowia Narodowy Fundusz Zdrowia

Pacjenci

Drukuj

Obsługa Klientów

 

Obsługa Klientów
w Sali Obsługi Klientów w siedzibie głównej
oraz Punktach Obsługi Klientów
Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

 

Siedziba Oddziału:

 Godziny otwarcia:

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

 

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ. Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

 

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Zamkowej 8 w Rzeszowie.
Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

  • uzupełnij formularz na stronie internetowej lub
  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia